טורניר לזכרם של רס"ן חגי ביבי ז"ל וסמל סתיו פרטוש ז"ל

Facebook
WhatsApp
Email

זה היה אחד האירועים המרגשים של אגף הספורט של מעלה אדומים בלוח השנה. מאות ממוקירי זכרם של רס"ן חגי ביבי ז"ל וסמל סתיו פרטוש ז"ל הגיעו לאצטדיון טוטו מעלה אדומים ביום ראשון האחרון כדי ליטול חלק בטורניר המסורתי לזכר השניים.

כיבדו בנוכחותם ראש העיר, בני כשריאל, סגן ראש העיר בוריס גרוסמן, מחזיק תיק הספורט דודו מתתיהו, מפקד תחנת הבירה בכבאות אלי אדרי, סגן יו"ר ועד הכבאות קובי דדון, הוריה של סתיו, אילנה ויוסי פרטוש והאחים ליאל ואורי, וכן הוריו של חגי, ניסים וצביה ביבי והאחות מורן. 

השחקנים והצופים נהנו מארוחת ערב אקסקלוסיבית שכללה בשרים על האש ושתייה קלה וכן מצלם המגנטים אילן פולק ומדי – ג'יי אופיר חיים ששדרגו את האירוע.

על המגרש שבע הקבוצות המשתתפות חיל האוויר, כבאות י-ם, כבאות בית שמש, עיריית י-ם, ותיקי מעלה אדומים והחברים של סתיו, סיפקו רמה גבוהה של כדורגל ומשחקים מלאי תהפוכות ודרמות.

לאחר השלב המוקדם משחק חצי הגמר הראשון הסתיים בניצחון של ותיקי מעלה אדומים על עיריית ירושלים. בחצי הגמר השני צוות פעמון הפסיד לחיל האוויר.

אם כן, אל הגמר העפילו הקבוצה שזכתה במקום הראשון לפני שנתיים, חיל האוויר בסיס חצרים., וקבוצת ותיקי מעלה אדומים עם חזי פנחס, יונתן זדה, האחים בן שמעון, עידן ישראל ואחרים מולם, 

דווקא משחק הגמר היה יחסית דל באירועים. ליאור מלכה, מחיל האוויר היה היחיד שכבש במהלך המשחק את שער הניצחון לקבוצתו. מלכה קיבל בדקה ה-15 כדור באוויר מחצי מגרש ובנגיעה אחת החליק אותו פנימה אל תוך שערו של עידן ישראל. חזי פנחס מהוותיקים עוד הגיע להזדמנות קורצת שבעה מטרים אלכסונית מהשער אך בעט בעוצמה אל הרשת החיצונית. 

בסיום המשחק התקיים טקס חלוקת גביעים. חיל האוויר כאמור הניפה את גביע המקום הראשון. ותיקי מעלה אדומים קיבלו את הגביע למקום השני ושפטי הטורניר שוקי קודיש, עמי חמץ ויקי יוניוב שנרתמו לשיפוט את הטורניר בהתנדבות מלאה זכו לקבל גביעי הוקרה.

יוסי פרטוש, אביה של סתיו כתב לאחר האירוע בדף הפייסבוק: "רציתי לומר תודה ענקית לכל העוסקים בדבר ראש העיר בני כשריאל, סגן ראש העיר בוריס גרוסמן, מחזיק תיק הספורט בעירייה דודו מתתיהו היקר, לבן חדד מנהל אגף הספורט, לשלומי הרוש מכבאות מחוז ירושלים, לעיתון זמן מעלה שכל שנה מלווה אותנו. תודה מיוחדת לעמית עמר מצוות פעמון שבמשך כל השנה עושים למען כוחות הביטחון וחיילי צה"ל צוות של מלאכים, תודה לכל קבוצות הכדורגל שבאו והשתתפו לא מובן מאליו. שנזכה לעשות כל שנה את הטורניר הזה לעילוי נשמתם."

צבייה ביבי אמו של חגי ביבי ז"ל אמרה כי "תודה לכל היוזמים ולמארגנים על טורניר מרגש לזכר יקירנו בני העיר רס"ן חגי ביבי ז"ל וסתיו פרטוש ז"ל."

מחזיק תיק הספורט, דודו מתתיהו, אמר בסיום כי "האירוע הזה מרגש ביותר. הוא מאפשר לנו להנציח את חגי וסתיו בדרך של מפגש מיוחד בין כל האנשים שאוהבים אותם. אני רוצה להודות לכל מי שטרח והגיע הערב. תודה מיוחדת למרכז אליצור על התמיכה באירוע ולצוות הפעמון שהתגייס לאירוע במלוא הכוחות."  

ראש העיר בני כשריאל הודה במהלך האירוע לכל המשתתפים ומארגני הטורניר בהם עמית עמר מצוות הפעמון, שלומי הרוש מהכבאות ולשופטי הטורניר יקי יוניוב, עמי חמץ ושוקי קודיש. לדברי כשריאל "יש לנו את הזכות והכבוד להנציח את זכרם של שני החללים שלנו, שנלקחו מאיתנו צעירים כל כך. אני מודה לכל מי שנטל חלק בטורניר, השתתף, אירגן וכיבד בנוכחותו את סתיו וחגי זכרם לברכה. נוסיף ונמשיך להנציח את זכר יקירנו בכל הזדמנות."

דילוג לתוכן