החודש התקיימה ליגת הכדורסל לתיכונים של אפרת – 12 שנה ברציפות

Facebook
WhatsApp
Email

החודש התקיימה ליגת הכדורסל לתיכונים של אפרת, מסורת מקומית מפוארת המתקיימת מזה 12 שנים בניהול מתנ"ס אפרת ובחסות אליצור ישראל, חברת "SMS" האמריקאית ומשרד התרבות והספורט. לאור אילוצי לוח הזמנים, הליגה נערכה לראשונה במתכונת של טורניר חד יומי בו התמודדו אלה מול אלה שלושת התיכונים ביישוב – נווה שמואל, דרך אבות ואורות יהודה.

הייחודיות של הליגה באה לידי ביטוי בקיומם של ארגוני אולטראס בכל אחד מהתיכונים, אשר מתחרים כל שנה – לא פחות מאשר הקבוצות על המגרש – על הכנת התפאורה המושקעת ומלהיבה ביותר. כך, בניגוד לכל התחזיות, זכתה אפרת לראות עוד בשנת תשפ"א חגיגת כדורסל צבעונית, רועשת, חמה ותחרותית אך במקביל ספורטיבית וחברית, תוך מתן דוגמה ומופת למחנות אוהדים בכל הארץ. המארגנים והנערים נהנו גם ממקריות יוצאת דופן שהעצימה את ההתלהבות הכללית: כמה שבועות לאחר קביעת תאריך הטורניר, התקבלה ממשרד הבריאות הודעה על ביטול התו הירוק, אשר נכנסה לתוקף ממש בבוקר המשחקים ןאיפשרה למאות נערים מתחת לגיל 16 לקחת חלק באירוע הספורט, דבר שלא קרה מאז מרץ 2019. בהחלט סיבה למסיבה!

על הפרקט זכה תיכון דרך אבות בגביע הנכסף לאחר גמר מותח וצמוד עם היריבה ההיסטורית נווה שמואל, לעיני 500 אוהדים, אוהדות, צוותי המתנ"ס ובתי הספר.

כן יירבו שמחות ספורטיביות מהסוג הזה! ניפגש בעונה הבאה.

דילוג לתוכן