נחתם הסכם שותפות בין מועדון הכדורגל ויה ריאל למועדון כדורגל נשים עמק חפר

Facebook
WhatsApp
Email
 
ויה ריאל ישראל תספק הזדמנויות מרגשות עבור שחקניות כדורגל בישראל.
 
ויה ריאל, קבוצת הכדורגל המובילה בספרד, הודיעה השבוע על שותפות רשמית ראשונה עם אקדמיה ישראלית לכדורגל: אקדמית ויה ריאל ישראל. Villarreal Emek Hefer
 
ויה ריאל מאחדת כוחות עם מועדון כדורגל נשים מבוסס בעמק חפר, על מנת לבסס אקדמיה יחודית לשחקניות כדורגל בגילאים 8 עד 19.
 
השותפות עם ויה ריאל תאפשר הזדמנויות ראשונות מסוגן לשחקניות ישראליות. השחקניות יקבלו הזדמנות להתאמן על בסיס מתודולוגיה של קבוצת כדורגל מובילה באירופה, וכן יקבלו הזדמנות להתאמן ולשחק עם קבוצת כדורגל נשים הספרדית.
 
מנהל אקדמית ויה ריאל ישראל אברתי אברהמי מספר "השותפות עם מועדון כדורגל מוביל כדוגמת ויה ריאל מאפשר לשחקניות הצעירות שלנו גישה מיידית לידע ולשיטה המבוססת על שנים של מחקר והתנסות על המגרש. אנו שואפים לאמץ כמה שיותר מהשיטה ומהערכים של ויה ריאל ולעשות שימוש בכלים שהשותפות תאפשר לנו.
 
אברתי ביקר בויה ריאל במאי והוא מלא באופטמיות ובתקווה לגבי השינויים והתמורות הצפויות בכדורגל נשים בישראל שתביא איתה השותפות. "השותפות הזו משנה את כללי המשחק לא רק במועדון הכדורגל בעמק חפר אלא בישראל בכלל. ההזדמנות להתפתח כשחקנית באותו אופן שמתפתחת שחקנית בויה ריאל, היא זכות שלא היתה לאף שחקנית בישראל עד היום".
 
האקדמיות של ויה ריאל פרוסות ברחבי העולם את הסניפים שלהם ניתן למצוא בין השאר בארהב, קנדה, מקסיקו, בוליביה, רוסיה, אוסטרליה, יפן, דרום קוריאה ועכשיו גם בישראל.
לשחקניות בויה ריאל ישראל שבמהלך העונה תפגנה כישורי אימון ומשחק גבוהים מאוד, לצד התנהגות וערכים הולמים תנתן ההזדמנות להתאמן באקדמיה בספרד, שהיא אחת מאקדמיות הכדורגל המובילות בישראל. הן תוכלנה להשתתף באימונים, לפגוש שחקנ
ים מקצועיים ולהתאמן עם נבחרות מובילות באקדמיה .
 
במועדון ויה ריאל קבוצות הכדורגל של הנשים והגברים משחקות בליגות נבחרות ומכובדות בספרד LaLiga and Primera.
באקדמית ויה ריאל לצעירים אחת מתוכניות ההכשרה הטובות בעולם ומחוייבת לאתר ולפתח כשרונות ברחבי העולם.
 
בית הספר לכדורגל בנות שהוקם בשנת 2014 בעמק חפר, מאמן בנות בגילאים 10-18 ומשתף פעולה עם בתי ספר יסודיים ועל יסודיים כמו גם עם "אתנה" (המועצה הציבורית לקידום נערות ונשים בספורט).
נבחרת הבוגרות של עמק חפר מתחרה בליגת העל לנשים וגורפת ניצחונות במשחקים רבים.
 
בתמונה: מעיין מיימון, המנהלת המקצועית של מחלקת הנערות והילדות של בנות עמק חפר
דילוג לתוכן