יש חצי גמר: רבע גמר הפלייאוף העליון לנציגות אליצור הסתיים ואליצור עירוני נתניה בקרב על הכרטיס לליגת העל!

Facebook
WhatsApp
Email

ליגה לאומית WINNER: רבע גמר הפלייאוף העליון לנציגות אליצור הסתיים: אליצור עירוני נתניה ממשיכה אל חצי הגמר בפעם השלישית בארבע שנים בקרב על הכרטיס לליגת העל!

שלוש הנציגות של אליצור בפלייאוף העליון, סיימו את משחקיהן ואת סדרת רבע הגמר. אליצור איתו אשקלון, אחרי הפסד בסדרה 3:0 מול מכבי רחובות, מסיימת את העונה ונשארת עם המחמאות והדרך. אליצור נתניה, אחרי שלושה נצחונות ב"דרבי אליצור" מול אליצור מ.א שומרון, גוברת במשחק השלישי והמכריע בסוויפ 3:0 על הקבוצה משומרון 82:68 ועולה אל חצי גמר הפלייאוף, בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, לקרב ישיר על הכרטיס לליגת העל, אחד מתוך שני כרטיסים העונה. הנתנייתים יפגשו בחצי הגמר את אחת משתי הקבוצות, עירוני נהריה או מכבי עירוני רעננה. עירוני נהריה מובילה 2:1 בסדרה, ורחוקה נצחון אחד מחצי גמר, כאשר המפגש הבא בניהן יתקיים ביום שני, 6.5 ברעננה, כאמור, נצחון של נהריה והיא היריבה בקרב הישיר על הכרטיס ואם יושג שיוויון, יוכרע רבע הגמר ב9.5 בנהריה.


צילום: באדיבות ליגה לאומית WINNER

המשחק השלישי בסדרה: אליצור עירוני נתניה – אליצור מ.א שומרון
500 צופים הגיעו אל אולם ישורון בנתניה, כדי לראות את הקבוצה מנתניה מנצחת ומשלימה סוויפ 3:0 על היריבה אליצור מ.א שומרון, ועולה אל חצי הגמר כאמור לקרב ישיר על הכרטיס לליגת העל. היתה זו דווקא האורחת שאת הרבע הראשון סיימה ביתרון נקודה, 19:18 עם תקווה אולי להפתיע ולהשיג נצחון ראשון בסדרה. בפתיחת רבע השני, משחק צמוד ולקראת סופו היתרון של נתניה בא לידי ביטוי, היא מעלה הילוך עם משחק הגנה טוב, ומסיימת את המחצית ביתרון 38:44.  ברבע השלישי הנתנייתים בסדרת קליעות קובעים יתרון שיא במשחק 50:67 וברבע האחרון נשמר היתרון ותוצאת הסיום נתנה את האות לשמחה צהובה ולעובדה ברורה: יש חצי גמר!


צילום: באדיבות ליגה לאומית WINNER

הירבו לנתניה: שוהם גת, 17 נק' ו10 אס', אילי דולינסקי 15 נק', עומר פולג, 15 נק' ו 4 אס', אריאל אייזיק 11 נק', בוריס בוגוסלבסקי 8 נק', אלון מיכאלי 6 נק', גולן גוט ואמרי שביט 4 נק' כ"א, עילאי שאול 2 נק'.

תוצאות מפגשי קבוצות אליצור בסדרות:
מכבי רחובות – אליצור אשקלון (0:3 בסדרה)
מכבי רחובות – אליצוראשקלון 68 – 66
אליצור אשקלון – מכבי רחובות 78 – 83
מכבי רחובות – אליצור אשקלון 83 – 76

אליצור עירוני נתניה – אליצור מ.א שומרון (0:3)
אליצור נתניה – אליצור שומרון 82 – 72
אליצור שומרון – אליצור נתניה 78 – 81
אליצור נתניה – אליצור שומרון 82 – 68

*נתוני המשחק והתוצאות באדיבות ליגה לאומית WINNER

דילוג לתוכן