משחקים וזוכרים: אליצור ישראל מנציחה את זכר נופליה במלחמת חרבות ברזל בטורנירי ספורט.

Facebook
WhatsApp
Email

במרכז הקהילתי הר חברון ובשיתוף אליצור ישראל, התקיימו 3 אירועי כדורסל "משחקים וזוכרים", לזכרם של שלושה נופלים במלחמת חרבות ברזל מהר חברון: אייל ברקוביץ הי"ד, מאור לביא הי"ד וסא"ל ינון ערק. "משחקים וזוכרים" הינו מיזם ייחודי של מרכז הספורט אליצור ישראל, המשלב ספורט עם הנצחה וזיכרון.

מלחמת "חרבות ברזל" היא פצע עמוק בלב האומה, רבים מבניה ובנותיה של המדינה נפלו בקרבות ובאירועי הטרור למען ביטחונה. במרכז הספורט אליצור ישראל התקבלה החלטה, לתמוך באירועי ספורט לזכר נופליה במלחמה. במסגרת המיזם, מרכז הספורט אליצור ישראל מקיים אירועי ההנצחה, במגוון ענפי ספורט, בהתאם לנוהל תמיכת הנצחת נופלים באגודות אליצור במלחמת חרבות ברזל, ומיועדים לציון ולזכר שחקנים/ות בוגרי אגודות אליצור אשר לקחו בעבר או בהווה חלק בפעילות האגודה, עובדי האגודה, אוהדים בולטים או אנשים המזוהים עם הקבוצה. באירועים אלו ישתתפו ספורטאים, בני משפחה וחברים, המתכנסים יחד כדי לכבד את זכרם של הנופלים ולהעביר מסר של אחדות, סולידריות וחוזק חברתי. אירועי הספורט, הטורנירים והפעילויות הנלוות, אינם רק ביטוי של מצוינות ספורטיבית, אלא גם מפגש מרגש שבו הספורטאים, הקהל ובני המשפחות הנופלים מתחברים יחד כדי לזכור ולהנציח.


הנפות וגאווה בטורניר לזכר סא"ל ינון ערק ז"ל לכתות ה'-ו'

במסגרת האירועים, במרכז הקהילתי הר חברון ובשיתוף אליצור ישראל, התקיימו שלושה אירועי כדורסל "משחקים וזוכרים", לזכרם של שלושה נופלים במלחמת חרבות ברזל מהר חברון: אייל ברקוביץ הי"ד, מאור לביא הי"ד וסא"ל ינון ערק.

במשחק הגמר בטורניר לכתות ז'-ח' בהר חברון לזכרו של סא"ל ינון ערק שנפל בעת מילוי תפקידו שהתקיים בתחילת חודש אוגוסט, באולם הספורט במיתרים בהר חברון, זכתה עשהאל במקום הראשון לאחר נצחון על סוסיא בגמר. במקום השלישי זכתה הקבוצה מיתיר לאחר נצחון על טנא. עוד השתתפו בטורניר סנסנה עותניאל ונגוהות. נשא דברים אליה ערק בנו של ינון ( שהיה מורה לחנ"ג) וראש המועצה אלירם אזולאי. יישר כח למנהל אגף הספורט אושרת שלם ולרכז הכדורסל אלי שפר לכל המשתתפים ולמעודדים.


הנפות וגאווה בטורניר לזכר סא"ל ינון ערק ז"ל לכתות ה'-ו'

במשחק הגמר בטורניר לכתות ז'-ח' בהר חברון, לזכרו של אייל ברקוביץ הי"ד שנפל בעת חלוץ גופות של חטופים, שהתקיים בתחילת חודש אוגוסט באולם הספורט במיתרים שבהר חברון, זכתה סוסיא במקום הראשון לאחר נצחון על טנא בגמר. במקום השלישי זכתה הקבוצה מעשהאל לאחר נצחון על בית חגי. עוד השתתפו בטורניר סנסנה ועותניאל. נשאה דברים ריקי ברקוביץ אמא של אייל.ישר כח למנהל אגף הספורט אושרת שלם ולרכז הכדורסל אלי שפר,  למעודדים ולכל המשתתפים.


זוכי הטורניר לזכרו של אייל ברקוביץ הי"ד לכתות ז'-ח'


אימו של אייל ברקוביץ ז"ל בטורניר לכתות ז'-ח'

משחק הגמר בטורניר לכתות ט'-י"ב בהר חברון, לזכרו של לביא מאור הי"ד שנפל בעזה התקיים בתחילת חודש אוגוסט באולם הספורט במיתרים שבהר חברון, זכתה סוסיא במקום הראשון לאחר נצחון על סנסנה בגמר. במקום השלישי זכתה הקבוצה מטנא לאחר נצחון על חירן. עוד השתתפו בטורניר עתניאל,יתיר, נגוהות ועשהאל. נשאו דברים ענבר לביא אשתו של מאור וראש המועצה אלירם אזולאי. ישר כח למנהל אגף הספורט אושרת שלם ולרכז הכדורסל אלי שפר, למעודדים ולכל המשתתפים.


הנפות וגאווה בטורניר לזכר לביא מאור ז"ל לכתות ט'-י"ב


שאפו לקהל בטורניר לזכר לביא מאור ז"ל לכתות ט'-י"ב


הנפות וגאווה בטורניר לזכר לביא מאור ז"ל לכתות ט'-י"ב

אולי יעניין אתכם

הצטרפו לחברים בפייסבוק

דילוג לתוכן