נבחרת העתודה נשים פתחה את אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון גדול

Facebook
WhatsApp
Email

נבחרת העתודה נשים פתחה הערב את אליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון על נבחרת גרמניה. למרות פתיחה לא טובה גם של המחצית הראשונה וגם של המחצית השניה, הנבחרת בהנהגת רינת, גרזון וציפל התגברה על פיגור לא קטן עם רבע אחרון מצוין שנתן לה פתיחה של האליפות ברגל ימין. חסימה של ירדן גרזון 8 שניות לסיום הבטיחה לישראל את הניצחון.

ישראל פתחה לא טוב ולא הצליחה לעלות על הלוח ב-4 הדקות הראשונות. הגרמניות פתחו פער יחסית גדול כבר בתום הרבע הראשון אבל הרבע השני היה מצוין, גרזון, רינת וציפל היו הכלים העיקריים בהתקפה של הנבחרת והצליחו לבצע מהפך ולעלות ליתרון ראשון במשחק. להפסקה ירדה ישראל בפיגור 32:30 בלבד.

פתיחת המחצית השניה דמתה לראשונה, הגרמניות ברחו ליתרון דו ספרתי אבל 3 דקות לסיום הרבע ישראל התעוררה, שלשה של אמי רינת ונקודות של גרזון מתחת הסל הורידו את היתרון הגרמני עד נקודה אבל בלבד אבל הרבע הסתיים ביתרון 46:51 לגרמניה. אסיסט של ציפל למאי רווח שוב קבע שיוויון ולאחר מכן שלשה של רינת העלתה את ישראל ליתרון 53:58, 5 דקות לסיום. עדן ציפל עם שלשה מהפינה ו-4 נקודות רצופות של גרזון השלימו רבע אחרון מצוין של ישראל. 8 שניות לסיום ביתרון 2 נקודות, ירדן גרזון עלתה לשמיים וחסרה נסיון שלשה של הגרמניות, חסימה שהבטיחה את הניצחון

קלעו לישראל: עדן ציפל 19 (9 ריב', 7 חט', 6 אס'), ירדן גרזון 17 (8 ריב'), אמי רינת 16 (4 חט'), מאי רווח 6, תמר זינגר 5 (4 חט'), נועה גבעון 2. נעמה הלוי, שירה חג'ג' ואליס חטוקאי שיחקו ולא קלעו.

 

דילוג לתוכן