קרן מנדל, מתעמלת במרכז ההתעמלות בנחל שורק מהמתעמלות המובילות והמצטיינות בליגה

Facebook
WhatsApp
Email

תכירו, זאת קרן מנדל, בת 16, תלמידת כיתה י' באולפנת אבן שמואל. קרן מתעמלת במרכז ההתעמלות בנחל שורק (במושב בני ראם) כבר 8 שנים. היא מהמתעמלות המובילות והמצטיינות בליגה בדרגת קושי 5, הגבוהה ביותר. קרן זכתה בשלל מדליות במהלך התחרויות, מתאמנת ארבע שעות בשבוע ומשתדלת מאוד לפנות זמן גם לדברים אחרים כמו התנועה והלימודים. ההתעמלות חשובה לי מאוד היא אומרת, בעיקר אוהבת תחרויות ולהתחרות ואת ההתרגשות והמתח לקראתן…"התחרויות גורמות לי לשאוף יותר גבוה, להתקדם ולנסות תרגילים שלא הייתי מנסה בלעדיהן…רק בזכות התחרויות אני לומדת המון על עצמי ומבינה עד כמה ההתעמלות חשובה לי ותמיד אפנה לזה זמן", כך אומרת קרן.

שאלנו את קרן:
מאיזה גיל את מתאמנת? "אני התחלתי להתאמן כבר בגיל שמונה, גילאים צעירים של יסודות ראשוניים חשובים". מה ההתעמלות עבורך? ההתעמלות עבורי זה לא רק להתאמן אלא להתאוורר, להתנתק…כשאני הולכת לאימונים אני לא רק מתאמנת אני גם נהנית עם חברות שלי, זה מפגש כייפי אבל כמובן שגם מתאמנת. ההתעמלות באמת משחררת אותי גורמת לי להרגשה טובה זה ממש כמו להתנתק מהמציאות שלפעמים לא קלה לכולנו ופשוט לשכוח ממנה לשעתיים.

כמה זמן אימון את משקיעה בשבוע?
"אני מתאמנת פעמיים בשבוע, בכל פעם שעתיים. נכון, זה אולי לא מספיק אבל זה הזמן שאני יכולה לשלב גם בדברים אחרים. כמתעמלת בוגרת, איך את מצליחה לשלב את ההתעמלות עם שאר העיסוקים (תנועה, לימודים, חברות..)? באמת בשנים האחרונות גם נהיה קצת יותר קשה לשלב את ההתעמלות עם הלימודים כי אני בפנימייה וגם מדריכה בבני עקיבא אז יש לי המון עיסוקים אחר הצהריים בנוסף רק ללימודים, אבל אני מרגישה שבאמת ההתעמלות זה משהו שחשוב לי לכן אני משתדלת ממש לפנות את הזמנים של האימונים כדי שעדיין אוכל להגיע ולא לפספס דברים אחרים שחשובים".


האליפות הארצית – ליגת אליצור 2024

כמה שנים את לוקחת חלק בתחרויות? ומה הן נותנות לך?
"כבר שבע שנים…אני מרגישה שהתחרויות גורמות לי לשאוף יותר גבוה, גורמות לי להתקדם ולנסות תרגילים שלא הייתי מנסה בלי התחרות. אבל, באמת בזכות התחרויות אני מנסה תרגילים חדשים אני לומדת המון על עצמי מהתחרויות. לסיום, אני גם רוצה להגיד תודה רבה לאוסנת רוסט המאמנת שלי שבאמת דוחפת ומקדמת אותי ועוזרת לי להגיע ליעדים מטורפים ולהצליח דברים שבחיים לא הייתי מנסה או מגיעה קרוב אליהם בלעדיה. היא לא תתייאש אם אני לא אצליח ותמיד תנסה לעזור לי יש לה לב כל כך גדול היא תמיד מחפשת איך היא יכולה לעזור לי להתקדם ובכללי לכל בנות הקבוצה. אני יודעת שאני תמיד אוכל לפנות אליה גם אם זה משהו שלא קשור לתחום של ההתעמלות אם אני אצטרך".

דילוג לתוכן