במרחק נגיעה – אליצור LSports איתו אשקלון בדרך לחצי גמר

Facebook
WhatsApp
Email
מאות אוהדים הגיעו לעודד את הקבוצה לניצחון חשוב על מכבי ראשל״צ במסגרת סדרת הפלייאוף.
משחק שהסתיים בתוצאה 82 – 78, כשהמשחק הבא – משחק חוץ בראשון לציון ביום שלישי הקרוב.
מהלך המשחק:
רבע ראשון:
את המשחק פתחה הקבוצה היטב עם מספר סלים מהירים מתחת לסל של גיפסון.
מהצד השני היה זה גיא פלטין בשלשה ונקודות של ג'יי אוונס ששמרו את האורחת במשחק. תוצאת הרבע הראשון – 15:18 לאשקלון.
רבע שני:
עם פתיחת הרבע השני שוב היה זה גיפסון שהוביל בעוצמתיות את המשחק. לרבע השני הצטרף גם טאקר אחרי משחק צונן בראשון לציון. 5 דקות למחצית התוצאה היתה 20:27 לאשקלון. בשלב הזה המשחק פשוט דשדש. במשך דקות ארוכות שתי הקבוצות נתקעו בהתקפה.
דווקא אז, ראשון לציון התעוררה עם יונתן מור וג'יי אוונס אשר הצליחו להפוך את התוצאה כנגד כל מה שהתרחש על המגרש.
תוצאת המחצית – 29:32 לכתומים.
רבע שלישי:
רוזנברג פתח את הרבע בצורה נהדרת עם 4 נקודות ברצף. קבוצתית השלמנו ריצת 2-10 כולל נקודות מצוינות של טאקר. שוב פתחה אשקלון פער. 41:52. ושוב האורחת התעוררה לקראת סיום הרבע והצליחה לצמצם את התוצאה ל-47:55 לאשקלון.
רבע רביעי:
ספוילר – מתח ודרמה!. יונתן מור וקודי ריילי פתחו את הרבע עם שלשות שצמצמו עוד יותר את התוצאה. בצד שלנו היה זה יניר בנימין שהגיב עם-5 נקודות רצופות. רוזנברג שחש מאוכזב מההרחקה במשחק הקודם, הגיע טוב למשחק וקלע מספר נקודות חשובות שהגדילו את הפער ל-12 הפרש! 54:66, 7 דקות לסיום. טאקר צלף עוד שלשה וזה כבר- 56:72. אבל אז, לאט לאט האורחת הצליחה לצמצם את התוצאה. גיא פלטין קלע נקודות שדה, ג'ארד ארמסטרונג נשלח מספר פעמים אל הקו לאחר שעברנו את מכסת העבירות, והכתומים הורידו את הפער ל-2 נקודות הפרש בלבד! 76:78, 21 שניות לסיום! בשלב הזה נציין גם כי גילינסקי ורוזנברג כבר עברו את מכסת העבירות ונשלחו אל הספסל. דרמה ענקית בהיכל. אבל אז, כמו במשחק הראשון בסדרה. שלומי הרוש היה האיש שלנו.שלומי היה האיש שקיבל את הכדורים וידע לסחוט את העבירות החכמות עם המון ניסיון וללכת אל הקו כדי לקבוע ניצחון ביתי חשוב מאוד.
המובילים שלנו להיום: טאקר עם 22 נקודות, גיפסון עם 19 נקודות ורוזנברג עם 17 נקודות.
כפיים לקהל האדיר שבא לדחוף אותנו היום 💙💪
דילוג לתוכן